В «Укрзалізниці» пояснили, чому не всі пасажири можуть отримати постіль

1445 0

Ми у соцмережах:

В «Укрзалізниці» пояснили, чому не всі пасажири можуть отримати постіль

Пасажири не мають права користуватися подушкою і матрацом, якщо не купили комплект постільної білизни.

 Про це повідомила пресслужба «Укрзалізниці» на запит УНІАН.

Відповідно до чинного законодавства, пасажири не можуть придбати постіль у вагоні, якщо не зробили цього під час під час купівлі квитка. Винятки передбачені в ситуаціях, якщо потяг затримується або в пасажира сталася сімейна трагедія.

«При терміновому виїзді на похорон, у зв'язку з нещасними випадками з рідними чи близькими, у разі непередбаченої значної зміни графіка руху поїзда, у разі зміни на шляху прямування поїзда категорії вагона, в якому слідуватиме пасажир, він може сплатити за користування у вагоні постільними речами начальнику поїзда або провіднику вагона, який зобов'язаний видати пасажиру відповідний документ (квитанцію) про сплату», - йдеться в повідомленні.

При цьому пасажири не мають права користуватися подушкою і матрацом, якщо не купили комплект постільної білизни чи не взяли свою з дому.

«Пасажир не має права вимагати від провідника матрац, ковдру та подушку, якщо не сплачена постільна білизна у проїзному документі, у зв’язку з тим, що комплект постільних речей складається із матраца з чохлом, подушки, ковдри літньої (покривала) або ковдри зимової і окремо упакованого комплекту постільної білизни (2 простирадла, 1 наволочка, 1 рушник). При цьому забороняється користуватися постільними речами без білизни», - додають у товаристві. 

 


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також