Особливості, переваги та недоліки морської доставки з Китаю

776 0

Ми у соцмережах:

Особливості, переваги та недоліки морської доставки з Китаю

Розвиток транспортного сполучення між найвіддаленішими куточками планети давно стало основою сучасної торгівлі та виробництва. Увага вітчизняних підприємців все частіше звертається в сторону найбільшого на сьогодні виробника товарів в світі - Китаю, і самого вигідного за максимальними розцінками виду транспорту - морських контейнерних перевезень.

Як вигідно переслати невеликі партії товару

Сьогодні, щоб вигідно перевезти партію товару, не потрібно фрахтувати окремий корабель або навіть повний контейнер. Справжньою знахідкою для підприємців стало перевезення збірних вантажів з Китаю. Завдяки цьому методу не потрібно вкладати істотну суму в закупівлю партії товару. Таке рішення дозволяє замовляти дрібнооптові партії одягу, взуття, посуду, техніки та інших виробів, і навіть купувати поодинокі товари через інтернет.

З'явилася можливість формувати збірні вантажі, коли один контейнер заповнюється однотипними товарами різних відправників, що йдуть за однією адресою. Перевагою такого недорогого транспортування користуються представники середнього і дрібного бізнесу.

Однак в останні роки (починаючи з 2020) почалися труднощі. Розглянемо, чому найбільш оптимальний спосіб доставки став дорожчати і займати більше часу.

Причини погіршення роботи транспорту

З кінця 2019 роки по світу поширюється короновірус. А з квітня 2020 був оголошений карантин і закриті кордони багатьох країн. Результатом стали спад виробництва і обмеження в економіці. Перестали вироблятися і відвантажуватися товари, були закриті підприємства, економічна активність знизилася.

Китай першим оголосив про те, що впорався з епідемією, і його промисловість почала набирати обертів. Але в той же час в Європу прийшла третя хвиля вірусу, був оголошений локдаун, і багато компаній з Європи і США почали переносити виробництво в Китай.

Пік таких перевезень припав на початок осені. Але саме у вересні традиційно починається бум різдвяних замовлень з Китаю. Нерозвантаженими контейнери з товарами і сировиною стояли на закритих підприємствах Європи. Через це:

♦ судноплавні лінії виявилися в умовах нестачі вільної тари;

♦ в морських портах почалися затори;

♦ перевізникам довелося скоротити кількість суден;

♦ фірми зменшили кількість вантажників і працівників складів.

Ситуація нагадує замкнуте коло: склади забиті, а кораблі змушені простоювати під завантаженням, збільшуючи вартість перевезення. Ціни на транспортування збільшилася в 2-3 рази в порівнянні з минулими періодами, а його час зріс.

Але й сьогодні доставка вантажів з Китаю в Україну морем залишається найбільш оптимальним рішенням. Хоча не завжди є можливість відправити навіть фізично оплачений товар. І не схоже, що проблема швидко вирішитися протягом 2021 року.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також