Як дорожче продати Рівне… інвесторам

1301 0

Ми у соцмережах:

Як дорожче продати Рівне… інвесторам

Наступного року може бути оголошено конкурс на розробку бренду міста Рівного. Це один із заходів програми «Маркетингу та промоції м. Рівного», яка пропонується на розгляд міськради.

— В умовах зростаючої конкуренції серед міст України, — каже начальник міського управління з питань стратегічного розвитку та інвестицій Сергій Процик, — дуже важливо мати бренд міста та чітке його позиціонування. За таких умов можна більш ефективно залучати потенційних інвесторів до міста. Головне позіціонування обласного центру може бути пов’язане з дуже вигідним його розташуванням — на перехресті трьох міжнародних транспортних коридорів. За словами пана Процика, конкурс буде, скоріше за все, проводитися серед молоді до 30 років. Саме вони, на думку чиновника, зможуть запропонувати цікаві та креативні варіанти брендингу міста. Оцінювати варіанти, запропоновані учасниками конкурсу, будуть представники від влади міста, депутати та фахівці цієї галузі. Сьогодні, за словами пана Процика, в Україні майже немає міст, які мали б свій чіткий бренд. Частина тільки починає працювати в цьому напрямі. Окрім молоді, яка візьме участь у конкурсі, допомагати чиновникам дорожче продати своє місто для потенційних інвесторів будуть колеги з польського міста Любліна. За словами пана Процика, це місто має чималий досвід у цьому напрямі. Тому нам є у них чого повчитися. Фінансування програми планується з двох джерел — міського бюджету та з міжнародної програми «Транскордонного співробітництва».


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також